Salata sa krompirom i prazilukom



Vrlo ukusna salatica, sprema se brzo i lako!


Ova lepa salata meni može biti i ceo obrok, ali i fin dodatak uz neko jelo. Spoj namirnica koje se nalaze u njoj je fantastičan, pa ako inače volite krompir-salate, verujem da će vam se i ova jako dopasti.


Recept sam videla u emisiji Praktična žena, ali se nisam baš trudila da ga zapamtim, već sam salatu pravila po sećanju, otprilike. :) Kasnije sam se setila da zapravo svi recepti postoje na sajtu emisije, pa tako pronađoh i ovaj. Pošto ja ovu salatu pravim tako što sve dodajem otprilike i po ukusu, ovde ću vam preneti recept sa sajta, iako ja koristim manju količinu svih sastojaka.


Sastojci:

5 krompira
50 ml ulja (koristila sam suncokretovo)
200 ml (gustog) jogurta
200 ml majoneza
1 manji praziluk
sušeni bosiljak
mešavina začina (domaća, po mogućnosti)

Priprema:

Krompir oljuštiti, iseći na kockice i staviti da se kuva. Kuvan krompir procediti, dodati mu malo ulja i ostaviti da se ohladi. Zatim mu dodati jogurt, majonez, sitno iseckan praziluk, bosiljak, i začiniti mešavinom začina, po ukusu. Pre služenja ostaviti u frižideru barem pola sata.


Kao što možete videti, priprema salate je tako jednostavna! Nema tu nekih naročitih sastojaka, ali kada se sve ovo spoji, dobija se izuzetan ukus. Mene je baš prijatno iznenadila! Ko ne voli, ili iz nekog razloga ne jede majonez, možda i može da ga izostavi, ali će salata tako dosta izgubiti. Baš on joj i daje neki šmek. U svakom slučaju, možete probati, pa javiti kako je. Takođe, i sa običnim jogurtom salata je jako lepa, pa, ako kod kuće nemate gusti, slobodno možete koristiti onaj koji imate, samo nemojte preterati sa količinom, ipak ne želimo krompir-čorbu. :D Međutim, salata je osvežavajuća baš zahvaljujući jogurtu. Meni se jako dopala i često je pravim! ♡


Ukoliko i vi isprobate recept, javite mi utiske! :)
 
Do narednog recepta,
 
Prijatno!


Коментари

Постави коментар