Kako su Gagine paprike zasenile plavi paradajz



Vrlo jednostavan način pripreme paprike, a rezultat oduševljava. Brzo u isprobavanje, dok još ima paprika!


Pre nego krenem sa receptom, da pojasnim naslov. 👆 Desilo se da sam za jedan ručak odlučila da pečem plavi patlidžan, ali sam htela da tada isprobam i ovaj Gagin recept za paprike, jer sam ga nekoliko dana pre toga videla na njenoj stranici, i baš mi je privukao pažnju. Plavi paradajz jedem isključivo pohovan i tako ga obožavam, ali, kako viđam po raznim blogovima recepte za plavi paradajz spremljen u rerni, i to na toliko različitih načina, nađoh neki recept da ga i ja probam. Ako ništa drugo, takva varijanta je zdravija od pohovanja, a i mislila sam da, što se ukusa tiče, neće biti većih odstupanja. Napunjen običnim paradajzom, posut belim lukom, peršunom i začinima činio se kao dobitna kombinacija. Ali, avaj... Još dok se pekao, znala sam da miris koji se širi ne sluti na dobro. :D Pored belog luka koji je umirisao celu kuću, tu je bio i neki neodređeni miris, meni vrlo neprijatan.
Prvi zalogaj bio je i poslednji! Mučan, jak ukus, koji nema veze sa pohovanim paradajzom kakvog ga ja znam. Jedina dobra stvar bili su crveni paradajz i beli luk. :-/ Tako da sam pečenom paradajzu rekla: Zbogom - zauvek! Možda je tako spremljen nekome lep, meni - ne! E, zato su me spasile Gagine paprike, da ne ostanem gladna. :D 


Pošto sam ja ove paprike pravila sa otpilike sastojcima, preneću vam originalni recept sa bloga Gaga u kujni:

Sastojci:

6 - 8 paprika srednje veličine
200 g kačkavalja
200 g sira (kakav volite)
4 kašike semenki suncokreta
6 kašika maslinovog ulja
2 kašike seckanog peršuna
so
biber

Priprema:

Paprike oprati i izbrisati krpom, pa ih preseći na pola (zajedno sa peteljkama), očistiti od semenki i unutrašnjost premazati sa malo maslinovog ulja. Složiti ih na pleh obložen papirom za pečenje, tako da presečena strana paprike bude okrenuta nadole. Peći paprike 10-ak minuta u rerni zagrejanoj na 200 stepeni.
Dok se paprike peku, iseckajte sir i kačkavalj na sitne kocke. Izvadite paprike iz rerne, preokrenite ih i napunite sirom a preko njega stavite kačkavalj. Vratite paprike u rernu i pecite još 10-ak minuta, dok se sir ne istopi, a paprike ne porumene.
Za to vreme, semenke suncokreta propeći na suvom tiganju, izručiti ih u činijicu i ostaviti da se prohlade, a zatim ih preliti maslinovim uljem. Dodati seckani peršun, posoliti, pobiberiti i sve dobro izmešati.
Pripremljenim prelivom preliti zapečene paprike i služiti tople.
 

Ovako spremljene paprike su fantastičnog ukusa! I bez preliva bi bile divne, a sa prelivom su tek fantazija! Semenke suncokreta su tu kao divna, hrskava završnica. Kada ne bih imala suncokret, stavila bih susam, zato što jako volim kombinaciju sira i susama.♡
U jednom danu potpuno razočarenje u vidu plavog paradajza, i jedno oduševljenje zvano Zapečene paprike sa sirom i prelivom od suncokreta. Prelepo i jednostavno, isprobajte, dok još ima paprikica. :)


Ukoliko odlučite da isprobate recept, pišite mi svoje utiske u komentarima, ili na fejsbuk stranici.
 
Do narednog recepta, 

Prijatno!


Коментари