Integralne pizza-buhtle



Prve buhtle koje pravim, pa još slane! A kako su divne... 😊




Nedavno sam otkrila kanal sa receptima na YouTube-u - Sašina kuhinja. Prvo što sam napravila po receptu sa tog kanala je pekarski hleb, koji je zbilja fantastičan. Fotografiju ste mogli da vidite na stranici. Postupak pripreme hrane na pomenutom kanalu je jako lepo prikazan, pa vam se sve čini lako, i prosto vas vuče da isprobavate recepte. Meni su se ove buhtlice učinile vrlo lepim, a kako ih nikada nisam pravila, bilo mi je zanimljivo da ih probam. Originalan recept pogledajte ovde, a ja vam predstavljam svoju verziju. 👇





Za testo je potrebno:

300 g belog brašna
120 g integralnog brašna
1 kesica suvog kvasca
1 kašičica soli
250 ml mleka
50 ml ulja

Sastojci za punjenje:

kečap
origano
kačkavalj
sir
...

I još:

1 jaje za premazivanje
susam za posipanje




Način pripreme:

U posudu staviti prosejano belo brašno. Dodati so, kvasac, mleko i ulje, i sve varjačom lepo umutiti. Dodati integralno brašno i umesiti testo. Pokriti posudu sa testom čistom krpom i ostaviti ga pola sata na toplom. Od testa napraviti 10 loptica. Svaku od njih razvući prstima, staviti fil po želji, lepo sastaviti krajeve testa i oblikovati buhtle. Poređati u tepsiju obloženu papirom za pečenje tako da strana na kojoj je sastavljano testo ide dole. Premazati buhtle umućenim jajetom, posuti susamom i ostaviti na toplom 45 minuta. Peći na 200 stepeni. Pečene buhtle premazati sa malo ulja. Ja sam običnim, suncokretovim, mada sam mogla i maslinovim.




Izgleda da su se moje buhtlice malo razbaškarile u većoj tepsiji, pa nisu onako zbijene, već više liče na zemičke. No, zbog toga su mi još i lepše. 😌 Testo je jako mekano, tope se u ustima. Ja sam pojela 3 komada! 😄 Pa, kad su tople, ne možete da stanete. 😁 Možete ih puniti čime god želite, ja ću probati i varijantu sa nekim povrćem. A, napravila sam jednu samo sa sirom i kačkavaljem, super je i tako!




Javite mi ako ih budete probali! 




Do narednog recepta,

Prijatno! 
💕 

Коментари