Kremasta supa sa tikvicama



Zdrava i vrlo ukusna kremasta vege supica.



Nema boljeg načina da se iskoristi (već davno započeta) sezona tikvica, od pripreme ovog divnog kremastog zadovoljstva. Tikvice volim na razne načine i u različitim kombinacijama, a ova supa ide u favorite. Na recept sam naišla sasvim slučajno u nekim novinama. Od tada sam je puno puta pravila. A sada možete i vi. :)


Potrebni sastojci:

-  1 l vode
-  1 tikvica
-  1 krompir
-  1 šargarepa
-  malo celera
-  polovina manje glavice crnog luka
-  malo suncokretovog ulja
-  malo peršuna
-  mešavina suvog začina po ukusu (ja koristim Aleva Natur)





Način pripreme:

Na malo ulja propržiti očišćeni, sitno iseckani crni luk. Dodati očišćeno i na kolutove iseckano povrće (tikvicu, krompir i šargarepu), malo celera iseckanog na kockice i naliti vodom. Kuvati, sve dok povrće ne omekša. Kada je skuvano, izvadite ga iz vode, izmiksate u blenderu, i dobijenu smesu vratite u šerpu sa vodom. Zatim, začinite mešavinom začina i ostavite da još jednom provri, dodajte malo sitno seckanog peršuna i sklonite sa šporeta. Pri služenju možete dodati prepečen hleb isečen na kockice. Divno ide uz ovu supu!




Savršena za hladne dane koji su pred nama. Zato sam ja stavila rezerve tikvica u zamrzivač. :D Brzo i lako se sprema, a ova je količina dovoljna za četiri osobe.
Ne zaboravite da mi pošaljete fotografije na stranicu, ukoliko budete pravili ovo jelo.


 

Prijatno!

Коментари